Sunday, September 6, 2009

malang...

Arini ari Ahad...mlm sebelumnye berhempas pulas stdy CNC..sb ahd, 9am ada test..mmg aku tau ianye x mudah,tambah2 nk wat programming..dah la aku ni x suka programming.tp x pe, smua yg susah akan jd senang kalo bljar..lebih kurang kol 4am..mata aku da semakin kecik rasanyer..program pon aku da paham nk wat cm ne.thaks alot to Shila n Bae sb tunuj cara nk wat..sanggup dorng scan and sebd kat aku dk kerana aku mls nk kua g amik kat umah dorang...em..aku tdo kol 4am sb x tahan sngat da mata..ingat nk bangun stdy masa sahur...
...tut..tut..kol 5pg..jam aku bunyi and dak2 y kua mkn kejut aku..aku pon g la bersahur jap..pastu buka nota nk baca..x smpai 10 minit aku terkandas dgn mengantuk..huuh..x pe, nk sedapkan ati aku ckp nk stdy pas subuh..tdo kejap...aku bangun smyg subuh...aku buat benda y sama..buka nota..sekali lagi aku terlelap..sedar2 kol 8 pg...arggghhhhhhhhhhh..mati aku..aku nk besiap lagi...nota ada y x hafal lg...huuh..
..,dengan pasrahnye..kl 8.30am aku gerak g kampos...then...bile tibe ms mnjwb,agak terkejut Dr Bagas ckp ms hanya 1jam 30minit..huh!mana sempat nk jwb teori lagi..wat program lagi...AKHIRnye...1jam setengah berlalu..seperti y disangka..aku x smpat siapkan program..sedih ya amat...aku rs mcm kecewa gile..Honestly aku mmg takut result sem ni.....

0 comments: